در آیین یک روز با هنرستان من منطقه ی جوکار مطرح شد افزایش اعتماد به نفس و انگیزه در هنرجویان در تمامی رشته های تحصیلی از اهمیت بالایی برخوردار است :: هنرستان کارودانش باقرالعلوم علی آباددمق

هنرستان کارودانش باقرالعلوم علی آباددمق

هنرستان کارودانش باقرالعلوم علی آباددمق

هنرستان باقرالعوم (دبیرستان حاج فرقانی)

در آیین یک روز با هنرستان من منطقه ی جوکار مطرح شد

افزایش اعتماد به نفس و انگیزه در هنرجویان در تمامی رشته های تحصیلی از اهمیت بالایی برخوردار است

آیین یک روز با هنرستان من در هنرستان های خیام ، عصمت و ابتکار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ی جوکار ، در این آیین  فرخ برخورداری گفت: تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد که با استفاده از آموخته‌های خویش در مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی مشغول به کار شوند ، از اهداف هنرستان‌ها است.

معاون آموزش و نوآوری با بیان اینکه آماده سازی کارگاه های هنرستان ها، ارائه اطلاعات جامع در ارتباط با رشته ها، افزایش اعتماد به نفس و انگیزه در هنرجویان در همه رشته ها، ایجاد آمادگی لازم در هنرجویان و حضور فعال در کلاس به ویژه آموزش کارگاهی، زمینه سازی برای ایجاد هنرستان دوست داشتنی و ارتقا مهارت های هنرجویان از جمله اهداف اجرای این طرح است، بیان کرد: باید هنرجویان و اولیای آنان شناخت کافی از هنرستان و رشته انتخابی داشته باشند.

وی اجرای طرح یک روز با هنرستان من را مایه ی ایجاد آرامش ، امنیت خاطر، ایجاد انگیزه و ارتقا شایستگی های حرفه ای هنرجویان برای یک سال تحصیلی موفق برشمرد و افزود: افزایش اعتماد به نفس و انگیزه در هنرجویان در تمامی رشته های تحصیلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

برخورداری ضمن تقدیر از مدیران و عوامل هنرستان های منطقه خاطرنشان نمود: هنرستان های جوکار در سال تحصیلی 96-95 در جذب هنرجو و درصد قبولی موفق به کسب رتبه ی اول شدند.

گفتنی است در این آیین کارشناس مسؤول آموزش و کارشناس متوسطه نیزحضور داشتند.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی