برگزاری جلسه ی شورای آموزش و پرورش منطقه ی جوکار 96/6/21 :: هنرستان کارودانش باقرالعلوم علی آباددمق

هنرستان کارودانش باقرالعلوم علی آباددمق

هنرستان کارودانش باقرالعلوم علی آباددمق

هنرستان باقرالعوم (دبیرستان حاج فرقانی)

برگزاری جلسه ی شورای آموزش و پرورش منطقه ی جوکار

جلسه ی شورای آموزش و پرورش منطقه ی جوکار با حضور اعضا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ی جوکار ،  دکتر جهانیان ضمن تبریک کسب رتبه ی برتر شورای آموزش و پرورش جوکار در استان گفت: صنعت مبل و‌منبت هم از جهت اقتصادی و هم از لحاظ اهمیت دادن به هنر صنایع  دستی بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر جوکار تصریح نمود: در راستای تجارت و رونق اقتصادی مبل و‌ منبت ‌منطقه باید کار‌ها را با برنامه و هدف انجام دهیم.

جهانیان نوسازی و زیبا سازی مدارس را مهم برشمرد و گفت: فعالیت دانش آموزان ، فرهنگیان و بسیج در قالب طرح هجرت ستودنی است.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایردر راستای پیشگیری از مصرف مواد مخدر، تصریح نمود: باید برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی، در زمینه ی شناخت و آگاه ‌سازی در زمینه ی اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، در مدارس منطقه با همکاری همه ی ارگان ها اجرا شود

وی به بازگشایی مدارس در اول مهرماه اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با شور و نشاط و با حضور دانش آموزان با انگیزه و همت بالای فرهنگیان به تعلیم وتربیت ، آغاز شود.

در ادامه علیرضا صدرا گفت: برای آبادانی کشور به انسان‌های دانشمند، پیشرو و تحول‌آفرین در جامعه اسلامی نیازمندیم که با همت و توان آموزش و پرورش و فرهنگیان منطقه ی جوکار این مهم به وقع پیوسته است.

وی با اشاره به کسب رتبه ی 15 کنکور سراسری توسط محمد رمضی ، پذیرفته شدن تمامی دانش آموزان پایه ی سوم هنرستان عصمت و 80 درصد دانش آموزان هنرستان خیام در دانشگاه های دولتی ، کسب مدال طلای در دوومیدانی و مقام اول مسابفات علمی ، تخصصی تربیت بدنی تصریح نمود: معدل ها و رتبه های برتر کنکور سراسری دانش آموزان این منطقه رشد چشم گیری داشته است .

صدرا ماه مهر را ماه مهروزی  و مدارس را جایگاه خوشایندی برای دانش آموزان دانست و از تعمیر و تجهیز مدارس و آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید ساماندهی نیروهای انسانی منطقه ، افتتاح مدرسه ی استثنایی ازندریان ، برگزاری حیاط پویا منگاوی خبر داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی